Rabu, 27 Jun 2012

surat mintak maaf

hehehe. hari ini abah top up aku Rm 5 .00  so aku decide nak call aku .
Yup! aku call una . aku cakap punyalah lama dengan dia sambil sambil pujuk pujuk dia sebab dia merajuk dengan aku .. hehehe. tanpa aku sedari, kredit aku rm5.00 tu melayang kejap ja. tapi aku tak kisah sangat sebab angah ada bagi top up Rm10.00 dekat aku dan aku tak guna lagi top up tu so aku macam tak kisah sangat la kalau Rm 5.00 tu habis sebab aku still ada top up lagi.

tapi aku takut abah marah . tu la pasalnya sekarang .. aku baru habis buat surat kat abah tinggal nak bagi ja. hope abah tak marah la . aminnn..

abah ....


nak tengok tak surat aku yang jiwang ? hehehe

hehehe. ayat sedih habis tetapi ikhlas dari hati taw ! bukan ego semata mata .:D




Tiada ulasan:

Catat Ulasan