Jumaat, 23 November 2012

new month again

Assalamualaikum and selamat petang. hari ni dah 23 november 2012. pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan december dalam beberapa hari saja lagi. abang pun sudah mahu balik sepang bah... sedih sajak rasanya bah. takpa, kalu ada umur panjang kita jumpak lagi. hehehe




semalam aku mimpi, result final exam 2012 dah keluar dekat SAPS. aku mimpi dapat nomber 16. dah la clear kut aku nampak nombor 16 tu bukannya kabur. pastu aku mimpi Zetty kowt dapat nom 7 so aku rasa maybe zetty yang dapat nom 7 sebab bila aku check balik pagi tadi, memang betul pown aku dapat nom 16. jadi aku nak ucapkan Tahniah Zetty sayang... :D

sekarang apa yang aku mimpi semuanya makin jadi kenyataan rasa mcm takut pulak nak tidur malam malam. takut mimpi benda yang tak sepatutnya. mungkin kebetulan ja kut. who's known, right?

bye Guys. Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan