Khamis, 28 Jun 2012

cemburu a.k.a jelez !

assalamualaikum . hari ini ALLAH memakbulkan doa aku yang semalam. hari ini alhamdulilah pagi pagi lagi aku sudah dapat melihat si dia . si dia sentiasa tersenyum . wajah si dia amat gembira pagi ini  .. aku pun turut gembira kerana dapat melihat wajahnya  hari ini.

tetapi aku tak gembira sehingga waktu persekolahan tamat . waktu lc, cikgu tak bagi pergi makmal so duduk jelah dalam kelas. pastu aku nampak azim dengan yuta lalu . aku kata kat arisya " paan bodoh tak lalu dekat sini " .lepas itu tiba tiba saja paan muncul .tapi kemunculan dia kali ini tidak memberikan kegembiraan kepada aku sebaliknya perasaan cemburu !

nak tahu kenapa aku cakap aku cemburu? sebab paan jalan dengan perempuan ! yup ! perempuaan . paan pown satu kenapa nak jalan dengan perempuan, kenapa tak jalan ja dengan yuta?  aku nampak dengan mata aku sendiri kali ini MUHAMMAD AMIR FARHAN jalan dengan AMAL AMANI > double A <
weyh ! benci la ,meluat ! jeleznya aku ...

tak apalah yang penting aku still dapat tengok muka dia biarpun dia bagi aku jelez !

> hari ini kenapa erk aku suka kata ' mak hang '?? pelik la ........ dah tu aku suka kata dekat paan bodoh , sorry ya paan <

aku cemburu !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan